.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می شود
رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به برپایی ۱۲ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی گفت: امسال چهار بازارچه در گستره ملی برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان جمعه شب در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با اشاره به اینکه کمیته‌های استانی این ستاد فعال هستند، گفت: وضعیت اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی طبق گزارش‌هایی ارسالی از سوی ادارات شهرستان‌ها به ستاد مرکزی خوب است و با این شرایط امیدوار هستیم که وضعیت نسبت به سال گذشته بهتر باشد.

جانشین رئیس ستاداجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران افزود: به ریاست استاندار، ستاد تسهیلات سفر با حضور رؤسای ستادهای شهرستانی تشکیل جلسه داد و جزییات کارها و برنامه ها توسط مدیران و رؤسای ستادها اعلام شد و هر ۱۲ کمیته استانی هم برای استقبال از مسافران نوروزی و خمات‌رسانی فعال هستند.

وی گفت: استاندار احکام فرمانداران هر ۲۲ شهرستان را برای ریاست ستادهای شهرستانی صادر کرده و رؤسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان‌ها نیز به عنوان دبیران ستاد وظایف را انجام می‌دهند.

وی درباره برنامه فعالیت نوروزی فضاهای گردشگری زیر نظر این سازمان اظهار کرد: برای ۱۵ موزه و سایت موزه استان در شهرستان‌ها کشیک نوروزی در نظر گرفته شده و قرار است در دو شیفت صبح و عصر فعال باشند و امسال در سراسر استان ۱۲ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی داریم که نسبت به سال گذشته چهار بازارچه افزایش یافته است و چهار بازارچه امسال در گستره ملی برگزار می‌شود.

نبیان از نظارت ترکیبی بر اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگری مازندران در تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در نظارت‌های ترکیبی، کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اداره اماکن نیروی انتظامی از اماکن و تأسیسات گردشگری دیدن خواهند کرد.

وی افزود: یک اتفاق خوب امسال طرح همیار گردشگر است که با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود و در این طرح حدود ۴۰۰ نوجوان دانش‌آموز با کاورهای مخصوص که طراحی شده  به کمک ساماندهی گردشگری و سفرهای نوروزی خواهند آمد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.